piatok 23. decembra 2022

VA-Boom Bap Jointz Vol.2 (2022)

 Po dvoch rokoch sa k vám opäť vracia skrze môj blog, ďalšie pokračovanie mojej novej inštrumentálnej kompilácie pod názvom Boom Bap Jointz Vol.2. Pre tých čo nevedia o čo sa jedná, je to zaujímavá zmes rôznorodých skladieb od lokálnych beatmakerov, kde je hlavou zložkou Boom Bap a kúsok experimentu do daného žánru. Čo je na celej kompilácií skvelé je možnosť ako celok skladby stiahnuť a pre MCs je tu príležitosť lepšie spoznať danú tvorbu od beatmakerov na prípadnú spoluprácu v spoločnom projekte. Už len nakoniec chcem poprosiť o každú vašu podporu v podobe zdieľania alebo info na iných weboch ako je ten môj blog. Kto by mal záujem sa objaviť v ďalšom volumáči, tak ma priamo kontaktujte na mojom  facebook profile  : Nob Es.........................Peace

                                                                        Cover : DNS

Tracklist :

01.Washelll - Perpetuummobile
02.CRX - Boom Bap Joint
03.P.O.D.E - God Bless the Child
04.Fogosh - The Thc
05.Repair - Príbeh
06.Cihybeatz - Devět Černých Perel
07.Microswitch - Planet Terror
08.Stray Side - Rock Rap YO!
09.PhoeniCZ - Obscure Cure!
10.Elait - Prosba
11.KHZ - Playstation
12.Nikon Beatz - UFOs WacuumStyle
13.Drogy Drog - Bad Side of Town
14.JML - Holly Water
15.Sloop Tha Loop - Ain-t No Stressin
16.Ajvy - V Tejto Dobe Stál
17.Daff - Vibe & Chill
18.War Of Phunk - Kungpao Funk
19.Principal - Spadl Mi z Balkonu Joint



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára