pondelok 1. januára 2024

VA-Beats From The Underground Vol.1 (2024)

Po roku sa opäť prinavracia na mojom blogu nový beat-tejp pod názvom Beats From The Underground. Pre veľa ľudí z lokálnej scény nemá ani tušenie, že existuje nejaký ten môj blog zameraní prevažne na Underground a Boom Bap, kde supportujem hudbu z celého sveta. Možno som ojedinelí týpek tohto druhu u nás, ale nikdy mi osobne nešlo o to, aby som niečo týmto získal, ale jediným mojím cieľom bolo akurát mať ten skvelý dobrý pocit, že sa vie vždy veľa dobrých ľudí spojiť a vďaka tomu môžem na rok 2024 takto odštartovať novou hudobnou nádielkou a osobne sa pokúsiť o ďalšie pokračovanie Beats From The Underground Vol.2 a znovuzrodenie lokálnej blog-tejp kompilácie, kde chytám opäť chuť oslovovať MCs a Crews. A na úplný záver je moje poďakovanie smeruje k beatmakerom, ktorí prijali moje pozvanie, ako aj o cover sa postarali grafické štúdio Nice and Easy. A samotnú bodku za týmto projektom je každý jeden z vás, aby ste šírili medzi svojich priateľov tento beat-tejp, kde nemusíte vôbec dávať na známosť, že to mal pod palcom nejaký Nob Es z blogu YO? Komix Rapz, ale nech vám ešte ostane chuť si pýtať ďalšiu dupľu tejto muzik odo mňa, aby som mohol ulahodiť vaším ušným bubienkom a do nového roka priniesol veľa skvelej hudby, aby sa šírila našou podzemnou scénou...Peace 




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára